Bara måndagkväll

Skrivet den: 2009-09-28, Klockan: 22:24:07,
Varför ska jag vara så jobbigt osjälvständig? Varför slutar alltid mina kvällar i samma känslor?
Jag önskar helt enkelt att jag också hade kunnat se det här bra i att sova själv, men det göt jag inte. Tyvärr. Inte alls, inte någonstans. Men THAT'S LIFE! Fyfan vad klagar jag för egentligen ? :)

Nu ska jag lyssna på en massa pepp musik. Tror jag skippar fortsättningen på idol ikväll, orkar inte ta mig in i huset igen. Ska bara nöta data tills jag känner mig trött. Har egentligen nån svenska läxa till imorn, men har noll energi till att göra den, så skiter helt enkelt i det.

Imorgon måste jag upp med mina syskon och leka mamma till dom också, ucsh vad jobbiga dom är. Dom kan ju inte göra ett piss själva. Utom bråka kanske.

Nåååååväl, tror jag ska kika på de där sidorna som mr ekman länkade igår, dom fick mig på bra humör då. PUSS OCH GODNATT!

började som nöta de här lite efter att jag sett de på rebeccas blogg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0