Bara ingenting

Skrivet den: 2009-09-29, Klockan: 18:25:56,
Juppjupp idag var en bra dag.
Efter skolan gick jag en sväng förbi farmor och farfar och bara hälsade på och fick i mig lite mat också. Har inge föräldrar hemma just nu, och min plan är att hålla mig här ute så mycket som möjligt ikväll. Undvika allt bråk osv. Om en timme kommer axel förbi iallafall så blir det att kika idol (... eller nä, räknar med att han kommer om 2, han är tidsoptimisten själv ;p haha).

Ska försöka komma på nått att göra med min blogg nu också tror jag, vill inte ha svart det ser så depp ut tycker jag! Och depp är det minsta jag är just nu så. Nu ska jag sluta med min ordspya. Byebye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0