att göra ....

Skrivet den: 2009-09-10, Klockan: 15:42:18,
Det hade ju kunnat blåsa lite mer va? Det hade ju varit trevligt. Kändes lite lagom roligt att vandra hem i elvis frilla och en bananväska och släpade i marken (har jag blivit kortare? :OOO) när jag egentligen kunnat cykla. Men jag glömde cykeln utanför skolan. Great. Såg till och med ett nedblåset träd. Så mycket blåser det!
Nå men, jag blev glad igen när jag kom hem! För det visade sig att vi hade granatäppel juice ♥  OCH hör och häpna, chokladbollar! Så åt 2 stycken såna också. Det var precis vad jag behövde idag, haha!

Skolan var helt okej idag också. Fick sluta en timme tidigare, och sista lektionen var topp. "Fångarna på Hjampis" .. haha vilken grej.
Men kändes tungt att komma hem för nu har jag en massa att ta tag i. Herregud, hur länge har vi gått i skolan egentligen? Och hur seriöst har vi egentligen haft det? Och redan ligger man efter..
Det som ska hinnas med är:

  • spanskan, döööö
  • matte, ska hinna 7 sidor tills imorn tror jag. whaaaaat?
  • filmanalysen, lär nog gå hyffsat fort (y)
  • + nått annat svenska "text arbete"
  • springa på stan med mamii!
  • TV! 20.00 - 23.40. haha, här prioriterar vi bra!
Jaa, jag vet ju själv att allt det där inte kommer hinnas med, men ska försöka så gott jag kan. Nu ska jag läsa lite bloggar bara innnan jag sätter igång.  Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Ida.

Haha, fick ni också göra fångarna på hjampis ;) men ingen kan slå de sjuka ideér våran grupp hade :S eller EN i våran grupp..

2009-09-10 @ 20:51:27
Postat av: michaela

sv ; jaså ;)jag som trodde att natur hade extremt med läxor och så ? ;) haha.

såg dig åka förbi här om dagen föresten, vet inte om du såg mig ? :) men hjärnan han inte riktigt registrera att det var du, så jag han inte vinka ! ;) haha, komplicerat.

2009-09-11 @ 17:43:35
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0