Any questions?

Skrivet den: 2009-09-28, Klockan: 00:42:55,
Nu börjar jag bli riktigt trött måste jag säga. Det övertrötta blev .. bara trött nu. Ska springa in nu och leta en mobil laddare och borsta tänderna.
På nått sätt ser jag fram emot imorn (?!). Finfint att ha sovmorgon iallafall. Vi får bara hoppas att facebook test inte fungerar. Jag skulle tydligen ha 13% kul/tur imorn ?! (minns inte vad av det. whatever, lät som inte så bra)

Kom föressten att tänka på "Svarens bok" nyss när jag tänkte på att styra sitt liv efter nått man läser ska hända. Jag både vill och inte vill ha en. Tror lätt det hade kunnat spåra om jag hade en . haha. Har ju litte upplevelser av det redan. Men vi vann ju pengar så visst!
Orkar inte ens nästan berätta om det där. Ni hade bara tyckt jag var knäpp, så håll er till det kryptiska tack.! Nattinatti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0