Yes sir !

Skrivet den: 2009-10-20, Klockan: 00:23:08,
Jag måste tvätta
sedan vänta på att tvätten ska bli torr
sedan packa ner den!

Jag måste också packa mitt handbagage, vad behövs där egentligen?
Jag måste duscha och plugga,
men det blir kanske imorgon på morgonen för jag är  vääry tired just nu.

Jag har varit med min snygging Sofie ute på över 2 timmars promenad och bara pratat. Välbehövligt och skönt, super bra väder också -så där lagom kallt, haha. Men det tog slut på all min energi !

Hoff, jag är ganska mycket ute i sista sekund eller vad tycker ni? Men det ska nog gå bra ändå. "Det jag glömmer får jag köpa" som alla har försökt pränta in i skallen på mig.
Känner att jag ordbajsar för fullt här. Men GASH jag är ju nervös! Undra om jag ens kommer kunna sova inatt? Men ska slita mig ifrån datan nu och göra någonting av alla mina måsten. Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0