Tröttelitrött

Skrivet den: 2009-10-16, Klockan: 01:11:33,
Det tog över 2 timmar att fixa om hela jäkla designen! Eller helt var jag inte tvungen att göra, men en hel del! Ni ser säkert att det inte är nå mycket skillnad alls. Men jag klarade det! Traaala! Uppdatera sidan om det ser konstigt ut förresten.

Känns inte bra att jag är uppe än ärligt talat. Börjar 8 (!!) imorgon, med gym, och jag har en känsla av att jag kommer känna mig något sliten imorgon. MEN, bara några timmar i skolan, sen heeeeelg! ♥
Nu ska det sovas, men allra först får ni en (hat? av många) låt som nötts lite när jag byggt om här! Den är lite mysig ju. Gissa om jag kommer somna som en sten nu. Sweet dreams!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0