This is it

Skrivet den: 2009-10-12, Klockan: 15:27:36,
Wow det är ju nästan en turdag idag.
Vi hade ingen kemi, alltså slutade vi en timme tidigare och hur bra är inte det? Måndagar är verkligen grejjjjt! Sen på vägen hem gick jag förbi järnia eller vad det heter, och gissa vad jag fick med mig hem för ynka 300 kr?! Jo en volumemaster. Gissa om jag blev glad, wiioh!
Sen inte nog med det, när jag kom hem och slog på datan fick jag se att jag faktiskt kom in på boxen ikväll, härligt! Och om jag nu ska fortsätta den här listan så kan jag ju dessutom berätta att vi har världens godaste äpplen hemma, så ett sånt har jag också cuttat, och sitter och äter det just nu.

Fast det är nu det tunga börjar, måste städa iordning i mitt rum lite snabbt, sen plugga (!!)
Jag hatar verkligen att plugga, jag är  e x t r e m t dålig på det. Lär mig aldrig nått. "Bra att du går natur då" kanske ni tänker, men vetni jag tänker precis likadant...  -.-
Men nu ska jag inte klaga utan faktiskt sätta igång. Vi hörs söt-nötar (nötter?). Puss ! ♥

(föressten, rubriken. kanske får den er att tänka på Michael Jackson? har ni hört låten "This is it" av "8-point rose" ? hyllnings låt till just honom - den låten är grym)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0