Shut your mouth boy when will you learn

Skrivet den: 2009-10-06, Klockan: 18:51:05,
Nu ska jag ta tag i det här. Jag känner mig helt knäpp? Ska lägga på pepp-musik, städa iordning mitt rum, packa väskan till imorn, fixa mina naglar och sist men inte minst plugga. Jag måste verkligen.
Även om det inte är min dag idag, alls, ska jag se till att göra någonting vettigt av den. Punkt.

Jag längtar till imorn faktiskt. Är så less på den här dagen. Ändå är det bara en såhär |---| liten sak som har gjort den helt koko. Sorligt nog var det typ början på min dag. Great. Fattar inte hur det kan bli så. Fast å andra sidan, är man tjej och det är en viss tid på månaden så är det nog ingenting att förvånas över.
Nu ni ska jag läsa bloggar, sen ska jag påbörja mitt ryck. Föresten, finns det någon vänlig själv här någonstans som är bra på massage? I NEEEEEED YOU isåfall. Nu på direkten gärna. Min rygg har ont.
Have a nice day och sånt, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Jag är bra på massage! <3 kommer på en gång hjärtat <3

2009-10-06 @ 20:53:36
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0