Plugg suuuucks!

Skrivet den: 2009-10-04, Klockan: 19:06:53,
Jag vill inte plugga.
Jag vill baka, kolla film, mysa, fota (åh vad fint det hade vart att fota idag!), spela, träna ... ALLT annat än plugga. Men, jag har matteprov nu i veckan och jag kan nada. 2 engelska uppgifter som ska in imorn (ja, där får man för att vara seg. tror jag är den enda som inte är klar nu -.-).
Sen har vi spanska i veckan också jeeeeez allting på en gång?! Har varit lugnt i skolan ... fram tills nu. Och inte har jag varit så bra på att plugga idag heller tyvärr.

Dessutom pajjade min rygg idag på grund av en mindre rolig händelse. Men kanske är det inte så farligt? Hoppas hoppas. Är inte lika ont längre iallafall.

Men jag klagar inte för mamma bakade kanelbullar idag. Wiiiih!

Kommentarer
Postat av: rebecca

VISST HADE DET VARIT AAAASFINT ATT FOTA IDAG?

2009-10-04 @ 21:46:46
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0