One two three four, uno dos tres quatro

Skrivet den: 2009-10-04, Klockan: 12:08:16,
Igår var en toppenkväll! Haha, det hände lite ... oväntade saker kan man ju säga, men åh så trevliga och mysiga männsikor jag har i min klass! +ni andra utomstående också, såklart haha!

(not so beautiful pic. men hade som inte så mycket att välja på bara)

Axel ligger och sover än, men själv känner jag mig inte så särskillt trött (har varit vaken till och från i 2-3h redan så). Mår nog finfint idag och jag skulle nog tro att hela dagen ska ägnas åt pluggande (hann inte med nått sånt igår, tror jag också är på väg att bli tidsoptimist! gah!) sen ska vi förhoppningsvis kolla klart filmen "Night of the living dead" wuuuah. Bäst att kolla den när det är mörkt ute faktiskt, annars blir det lätt att man ser den som en komedi ärligt talat. Men man får ju ha översende med att den är 50 år gammal, eller nått i den stilen.
Axel börjar vakna till liv. Vi hörs senare! puuuuuss! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi på den bilden så var det bara jag som var utstött xD Men senare jämnade det ut sig liite :D

2009-10-05 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0