Lilo? Lila?

Skrivet den: 2009-10-14, Klockan: 20:33:42,
Djupt inlägg från min sida, det förra, huh? At the moment sitter jag och pluggar (typ) känns som det kommer bli stor  f-a-i-l imorn. Kul. Men jag behöver ärligt talat min pappa till att plugga sånt här. Är han hemma? Nepp. Känns det som att jag är väldigt beroende av honom? Jepp.
(Sen blir det ju inte bättre av att jag avbryter för att skriva strunt här heller!)
Förut tyckte jag att det var så grymt skönt när mamma och pappa inte var hemma, och det bara var vi 4 barn hemma. Jag har ändrat åsikt. Det är nästan bara jobbigt.

Nu blir det mer Kent lyssnande och plugg. Musik + plugg = sant. So long ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0