Kemi in my asssss

Skrivet den: 2009-10-13, Klockan: 22:49:56,
Eeehehe. Nu är då mitt huvud inte bra. Alltså jag vet inte hur många timmars pluggande jag hunnit med, men det är då en jäkla massa! Har hunnit göra klart 2 engelska uppgifter, titta igenom spanskan, läst igenom nå bullshit om bibeln i svenskan och sist men inte minst tagit itu med den där förbaskade kemin.
Nu vill jag bara dö. Om ni bara hade vetat hur mycket det är !!! och jag är inte ens nästan klar än

Sen hatar jag periodiska systemet också, hittar aldrig nått där, och jag blir så sur så jag bara känner för att kasta hela skiten låååååångt åt helvette, hoppa på den, riva sönder den, kremera den och kasta askan i en brunn! Ja nått sånt. Haha märks det hur jag blir på bra humör av att plugga? :>

Tänker mig att jag ska gå igenom någon sida till i kemin, sedan blir det borsta tänder och sånt, packa till idrotten imorn och sedan sova!


Sån här kemi vill jag hålla på med. Färgade vätskor, rök, saker som sprängs! Det hade vart nått! Men såklart, det är väl bara fantasier det. Här är man fast med en bok! haha . Godnatten nu!

Kommentarer
Postat av: michaela

du är inte ensam, jag pluggar också som ett psyk.. ;s och jag är less, så otroligt less ! ;/

men vadå, så ni har inte så lugnt nåmera då? ;) puss på dig . <3

2009-10-14 @ 16:22:23
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0