KEEE ?!

Skrivet den: 2009-10-13, Klockan: 18:29:49,
Alltså idag står det inte rätt till i huvet. Inte på något koko sätt, utan ... jag vet inte, det hänger inte riktigt med. Har varit yr och konstig hela dagen, och satt även och halvsov i esteternas mys-stol. Man ska inte sova i skolan om man inte är Joel, typ, hehe.
Kände mig inte nog bra för att stanna de 2 sista lektionerna och dessutom var jag grymt sugen på någonting nybakat! Och ibland har man ju tur och hittar en Axel och en Johan som också hade lust att gå på safari, så där satt vi och tog det lugnt ett tag ... så fick jag mig en bulle också, och inte en liten en heller!

Sen som om inte det var nog, när jag och Axel kom hem och satte oss och kollade "Dawn of the dead" så kom min lillasyster och bjöd oss på nybakadebullar hon med. Gud vilken tur jag hade där egentligen så sugen som jag var på bullar! :)

Men nu är det nog med såntdär mys och bullätande. Nu ska det pluggas på riktigt för en gångs skull. Jag måste verkligen. Pussåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0