Hearts on fire

Skrivet den: 2009-10-11, Klockan: 21:21:04,
Hmm, det är lite surt om jag inte kommer med på boxen imorn tycker jag! Dumma mig som inte kommer ihåg att boka i tid (!!!)  Måndag är ju faktiskt boxdag :)
Känner mig faktiskt rätt trött redan nu, så funderar på att lägga mig hyffsat tidigt idag och verkligen sova ut - börjar ju som sagt först 10.35 imorn, gud så skönt! Är faktiskt inte helt taggad på en ny vecka fylld med läxor osv. Men det går väl det med, veckorna brukar rinna på fort, och helt plötsligt är det helg igen.
Shit, sista helgen innan USA ... känns overkligt! Jag måste börja packa ! :D


Här har vi en av box-låtarna. Jag blir verkligen pepp på att träna av att höra den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0