Hallihallå !

Skrivet den: 2009-10-01, Klockan: 18:47:52,
Igår var jag och Sanne äntligen och klättrade, jaaaaa! Inte gick det jätte bra för mig, men det kan man inte förvänta sig heller med sådant långt uppehåll, kände mig som nybörjade, men min tå höll, allting känndes bra! Utom våran inställning kanske, haha!
Sedan blev det att kika idol och äta bokstavs kex. OHMYYY vad erik är bra!!

Dagen idag har varit bara bra den också som vanligt. Tycker att man alltid har roligt i skolan men alla härliga människor. Speciellt Joels kommentarer förgyllde ju dagen. hehe.
P-J är den som har fasnat på foton idag:

 



Bild på fikat som var så mumma!
... och bild på P-J på samhälls. Lätt bästa ämnet, gud så kul det är! Ni ser ju minen !




Nu ska jag försöka ta tag i engelskan....eller så packar jag bara fort och springer till Axel på en gång. Känner mig hyffsat rädd för min mamma just nu! Egentligen är ju inte gengelskan nått till imorgon, så kanske skippar den helt vem vet. På tal om det, guuuud vad jag längtar till imorgon, och helg!

Nu ska jag avrunda och fundera ut vad jag ska ta mig till. Gooooodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0