Finally friday

Skrivet den: 2009-10-16, Klockan: 17:50:47,
Fast finally? Veckorna går så fort så man hinner knappt tänka. Men nä, finally ändå för fredag vill jag alltid ha!
Vet inte säkert vad som händer ikväll, vi får se hur det blir. Kan ju tala om att jag är sugen på godis. Har varit det sedan skolan slutade, för då gick jag in på godisgruvan för att fylla på min telefon. Gud vad gott det luktade! Kanske köper jag mig lite  sånt också, men bara om jag slipper bli tjock själv, måste ha någon annan godisätare med mig då. Håll med om att det inte är kul att sitta och äta godis om den man är med inte gör det?! Jag har någon sorts fobi för det tror jag haha.
Men har ju iallafall tränat idag så då kan det ju inte skada med lite godis också tycker jag nästan :]
Får se vad som händer med det. Ha en bra fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0