en söndag

Skrivet den: 2009-10-18, Klockan: 14:43:17,
Nu har jag så där konstigt ont i huvudet igen. Yr är jag också. Förr kände jag detta ganska ofta, men nu? Det har varit borta länge faktiskt. Dessutom helt utan förklaring (?!)
Sen sov jag inte alls bra inatt. Jätte konstigt. Oroar mig över en hal del saker, inget jag ska ta upp här, men hur som helst blev det inte bättre av att min pojke sov lika tungt som SKALMAN! (ni har väl läst bamse?) Trodde jag skulle bli tokig, haha! ♥

Nu ska jag leta upp min padre och be han hjälpa mig hänga upp klädhängade och sånt i mitt rum. Sen få jag se vad jag hittar på. Slökolla tv tills det blir kväll och dags för träning? Det hade suttit fint måste jag säga, sånt hinner jag allt för sällan med! Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0