Äääääntligen fredag !

Skrivet den: 2009-10-09, Klockan: 11:45:46,
Gud, det känns som att jag missat en evighet här på datorn! Nördigt värre, egentligen.
Har spanska nu, men råkar ha oturen att ha en dator där programmet inte fungerar (så synd för mig, hehe) så ägnar min tid åt bloggen istället.
Har haft matte prov idag. Lämnar inga komentarer om det, känns bäst så, och iiiiidrott! Jag har börjat uppskatta morgonidrotten otroligt mycket nu för tiden - gissa om det förvånar mig! Känner mig slut i benen efter styrken, men tänkte göra det liiite värre genom att ta mig en sväng förbi gymmet efter skolan. Jag har tänkt mig att varje dag efter skolan när vi har idrott, då är det gymmet som gäller för nu ska jag banne mig ta tag i det här! Ni får hålla tummarna med mig att det lyckas den här gången. haha. :)

Äntligen är det fredag också, gud vad jag har längtat! Jag känner mig verkligen på toppen humör nu, mycket på grund av det. Sen är vädret så bra också! vem blir inte glad då?
Känns som vår ute - det är så fint! Var och köpte ett par nya täckbyxor i går också, och nu längtar jag verkligen efter att åka skider!
Haha tänk det har som varit 3 årstider på 3 dagar. I tisdags var det höst, onsdag var det ritkig vinter, och igår och idag - vår.

Men nuni nu ska jag kika lite på facebook innan lektionen slutar. Ha en bra fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0