Glädjerus

Skrivet den: 2009-10-18, Klockan: 22:45:10,
Blev core idag + lite armar på gymmet. Jag måste säga att jag ser ut som en sparris och min mamma ser ut som en muskelbyggare när vi står brevid varan. Synd men sant, haha. Kanske hade facebook testet rätt ändå (?!)
Sitter just nu med färg på ögonfransarna. Kul att inte ha vita ögonfransar kanske, för det kommer ju säkerligen bli en hel del dagar utan mascara. Lät det väldigt ytligt?
Anyway, ska kanske påbörja min packning ikväll ? Kan ju vara bra. ÅH, allt börjar kännas så verkligt nu.

Är iallafall sista skoldagen imorgon (eller nä ljuger lite när jag säger så, kommer faktiskt en time till skolan på tisdag för att skriva ett prov) men anyway, det blir nog en massa hejdåande då :)
Det jag IALLAFALL ska göra idag är att skriva två listor:
En över vad jag ska köpa där på ett ungefär - för endel saker får jag inte glömma att köpa, och mitt minne brukar vara bra på att jävlas med mig så bäst att vara på säkra sidan!
Sen en lista över de saker som jag behöver med. Man glömmer ju alltid nått, fasten man tar med för mycket. Ja packa är då inte lätt :)

Gud vad jag är på bra humör idag. (Ännu bättre blir det också när jag vet att jag börjar om först 12 timmar, woho!) Puss puss puss puss och hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0