Choklad är gott :]

Skrivet den: 2009-10-15, Klockan: 17:27:38,
Först en toppen nyhet!
vet ni vad?! Började nu, för ungefär en kvart sen att läsa Twilight igen. Jag har ju faktiskt bara läst den en endaste liten gång!! Förlåt förlåt om jag kommer vara fast i den boken nu framöver, för den GÅR inte att sluta läsa. punkt.

Just nu har jag val-ångest också tror jag. Funderar på om jag ska gå och träna idag eller inte...
Känner just nu för att bara ta det lugnt idag, kolla dokumentären från so:n, läsa twilight ♥, sova tidigt och sist men inte mins vila min rygg! (Kan inte komma på vad jag gjort med den nu, men värker gör det.) Funderade först på att smörja in den med zon-salva, men då är det så att man inte får utsätta det behandlade området för solljus på 2 veckor, och det håller ju verkligen inte!
MEN, ändå så känner jag att jag behöver träna, och att det hade vart grymt skönt att göra det också. ÄHH, väntar en timme och bestämmer då helt enkelt.

Jag har faktiskt inget vettigt alls att komma med idag känner jag. Sitter bara och kollar semesterbilder och längtar tills nästa vecka. Ska bli otroligt skönt att komma bort ett tag och slippa tänka på allt som har med skola att göra. Hihi, måste bara visa er en bild från Mallorca, sen ska jag tillbaka med näsan i boken!


Kolla hans uttryck! It made my day! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0