Winter time

Skrivet den: 2009-11-08, Klockan: 16:32:31,
Åh äntligen har min dator börjat sammarbeta med mig igen !!

Idag är det farsdag om inte någon lurat mig, för vi har iallafall varit förbi farmor och farfar och ätit god choklad därför. Pappa fick en film av mig, en bluray film som jag köpte i USA för ynka 70 kr! Vad kostar de i sverige? 200 typ. Åh i löööve billiga usa :D

Det var faktiskt riktigt kyigt och fint ute idag och träden var jätte fina! Fotade, men oj vad dåliga alla bilder känns när man inte använder systemkameran .. suck.

Mina planer på vad jag ska uppnå idag ser ut ungefär såhär: städa mitt rum och fixa lite på so:uppgiften. Skönt att man börjar 10.35 imon för om jag känner mig själv rätt kommer väl det där ta tid!




Kommentarer
Postat av: sofia

eller hur!! brandmän är alltid snygga.

Andreas är ju brandman ;) höhöhö ^^

eller han kommer att bli!



2009-11-08 @ 17:17:31
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: sofia

jaaah snälla gör det!! jag saknar dig så otroligt mkt :o

och jag som planerade att åka till kiruna på höstlovet :/

eller jag sa det i somras. fan att jag inte gjorde det :( fick ju ändå inte åka till andreas

2009-11-08 @ 17:18:42
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0