Warm vanilla sugar !

Skrivet den: 2009-11-13, Klockan: 16:36:49,
Är helt slut i kroppen nu! Blev gymmet efter skolan, och nu har jag hunnit mig hem och duscha och äta också. Åh vad skönt det känns att bara sitta här i världens mysigaste stora tröja och ta det lugnt. 

Köpte bla den här salvan + en bodyspray i samma doft, "warm vanillia sugar", i usa. GAAAD de luktar gott!  Det bästa är att lukten inte försvinner heller utan håller i dagar. Jag kan sitta och sniffa på min hud hela tiden verkligen, haha, gud vad knäpp jag verkar nu!
Men allvarligt hittar ni nångång nått sånt här, så köpt det !!


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Har en massa jag borde göra, och också en massa jag (kanske) vill göra. MEN, jag känner mig inte så as-kalas i huvudet efter en vecka med helt för lite sömn.


Föressten, rebecca berättade att New Moon kommer till Kiruna 11-14 december (eller någonting sådant). Wiiiih! Jag blir så glad, för längtar så till att se den, även om det kommer vara sjukt tungt.. Men inga depp tankar nu, för hey, det är ju fredag (den 13:e, hehe!) :)

Kommentarer
Postat av: Îda.

Hehe, angående Twilight så mååååååste jag bara påpeka att den har premiär i Luleå den 20 november ;D höhö.



Var bara tvungen pusspuss ^^

2009-11-13 @ 16:41:58
Postat av: Anonym

deppa inte finaste ! du är underbar vetu och den som lämnade dig vet inte vd fan han gjorde jag lovar. du förtjänar bättre!

2009-11-14 @ 17:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0