Töntarna

Skrivet den: 2009-11-09, Klockan: 22:39:51,
Vet ni vad som är komiskt? I månaders tid har mitt horoskop sugigt vart jag än kollat (okej, bryr mig inte så om horoskop, läser som på skoj ibland bara) men NU minsann, nu är mina horoskop hipphipp hura livet är på topp.

Nu ska jag försöka plugga litegranna. Voivoi att jag ska vara så dålig på att plugga själv. Kankse ska jag söka en pluggarkompis? Skriva en kontaktannons: "Hej jag söker dig som vill plugga, och är bra på att peppa en som är sjukt dålig på det".  Eller kanske inte.

Men en annan grej, måste ju lägga in någon bild på mig hära! Har ju närmast svart (tyvärr) hår nu och jag har helt glömt bort att fota det eller nått! Tror inte ens jag hunnit berätta det till någon av mina icke kirunaboiska vänner???!!! nä bild är ett måste! Sen har jag satt lösnaglar igår också :]
Kanske inte supersnyggt och praktiskt alla gånger, men jag gillar det ändå!

Sen kan jag ju nämna också att ni får gärna ringa om ni inte har annat för er! Är skönt att prata i telefon, men jag har så svårt att ta telefonen i hand och ringa nån själv. Åh jag känner att jag missar allt med skolan nu. Måste skriva svenska. Godnatt :)


måste bara tillägga en till grej, gudars vad min statistik har ökat de 2 sanaste dagarna. hur ska man tolka det egentligen?



Kommentarer
Postat av: sofia

neeej men de e klart att jag inte menar att du ska göra det nu... <3



så dum e jag inte <3

förstår att du inte orkar eller känner för det gumman (L)

2009-11-09 @ 22:49:57
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: sofia

har du svart hår :O



det måste jag få se :D:d



lösnaglar är bara ivägen, speciell när man spelar bas :P eller gitarr som jag gör :D

2009-11-09 @ 22:51:41
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0