Rosa, rosa, rosa .. rosa

Skrivet den: 2009-11-19, Klockan: 21:25:22,
Sitter här och målar mina naglar i, kan ni gissa vilken färg? Rosa.
Vad har det blivit med mig och rosa egentligen, jag kan inte förstå det.. Men det är en glad färg, och det passar mig idag! Ska ta och färga mina ögonbryn strax också. Hade tänkt göra de direkt när vi kom tillbaka från USA, men jag är en hejjare på att skjuta upp saker, som ni märker. Men idag känns det som jag har all energi i världen! Träna är verkligen toppen!

Föresten det jag skrev innan om sportsclub, att halva kiruna tränar där snart menade jag ingenting dåligt med. KUL att man får sig lite fler träningskompisar!

Nu har jag ingenting mer på hjärtat än godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0