Matilda = klump

Skrivet den: 2009-11-23, Klockan: 16:59:49,
Hiiiiiiiiiiiikkkuhgjkkkkkkrrrr!

Idag hade jag behövt dra täcket över huvudet och bara försvinna.
Ingenting går dom det ska. Skorna hamnar på fel fot, jag går in i väggar, jag kan varken prata eller skriva (eller kan jag nånsin?), jag tappar ALLT jag håller i... msn bara håller på att logga ut mig! ;@

Jag behöver sova.

Föressten är jag out of my mind! Om ni bara hade vetat vad jag just fick för tanke om mitt hår så hade ni hållt med mig. Var ungefär en cm ifrån att verkliggöra min plan. men när jag la pallen min fot kom jag på vad det var för dag, och ångrade mig.

Tänkte jag skulle trösta denna klumpiga dag med någonting gott, som varm oboy, vet ni vad som händer då? Jo jag tappar ALLT i golvet. Hejdå. Nu sk jag gå och gräva ner mig i väntan på att någon ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0