Jag får liksom ingen ordning

Skrivet den: 2009-11-18, Klockan: 19:32:58,
Bloggandet känns ganska dött just nu. Jag har som inte riktigt någonting att skriva känns det som. Dagarna passerar, humöret är väl också helt okej det så. Allt känns sådär halvdant. Allt bara ÄR, på något vis.

Sitter just nu och lyssnar på underbara Lars Winerbäck och funderar på att fixa mitt hår lite. Både för att jag har tråkigt och för att det ser ut som ett kråkbo efter en timmes promenad ute i snön. Sitter och planerar för helgen gör jag också. Guuuud vad jag längtar! Verkligen!

.. och på tal om det, på fredag har jag bare en endaste lektion, bad!
Bara hur skönt är inte det?!
Bad hade vi idag också, och gissa vad? Jag tyckte att det var riktigt roligt, och det gick faktiskt riktigt bra också!




Så får ni öven en bild på en del av min klass. Ni gör mig så glad, hela bunten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0