I did it ....

Skrivet den: 2009-11-16, Klockan: 15:10:37,
En vecka har gått, lite mer än en vecka faktiskt. Ärligt talat trodde jag inte jag skulle överleva så länge, men se på mig, det börjar minsann bli bättre. Jag är förvånad själv!

Tror jag börjar komma tillbaka till verkligheten nu.


Nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga. Har engelska glosförhör imorgon + redovisning i kemin. Har inte ens kollat på papprena till något av det...great. Känns som morgondagen kommer bli tung?
Men jag ska försöka att inte vara så negativ. Jag blir ju emo annars. Imorgon kommer kameran med till skolan igen (!!) så vi kan fota lite mer till våran NV-monter, esteterna ska spela(?) ochefter skolan ska jag umgås!

Men först av allt ska jag klura ut om jag ska träna box eller pump ikväll, svårt val dära!
See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0