Go å gla´

Skrivet den: 2009-11-25, Klockan: 23:31:20,
Jag är glad som fan idag! Inget ursäktande för språket nä. Knäppt om jag skulle göra det, för det gör jag ju inte vanligtvis. Ursäktar mig om jag svär alltså. Fast svära låter inte fint. Äh vilken ordbajs jag drog igång här.

Nåmen, glad är jag, tjohoooo! Ingen direkt anledning, men dagen har bara varit toppen! Innehöll egentagen sovmorgoooon, idrott (okej .. där var jag sur), ingen matte, sitta vid en monter och vara glad, halv samhälls (alltid kul) fika på safari med massa söta, roliga drömmar, en labb som jag fattade, ta ut aggretioner på joel, glöggdrickande och sist med inte mins dans.
Det var faktiskt RIKTIGT roligt ! Både kolla och dansa själv, minsann!


Egentligen har jag en massa att göra och ta igen, men jag är för glad och ORKAR helt enkelt inte. Idag är jag glaaaaaad heeeest och det ska jag fortsätta vara. puuuuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0