En dag som idag

Skrivet den: 2009-11-12, Klockan: 19:36:40,
Joel made my day idag.

PJ intervjuade oss om "Hur vi uttrycker du din kreativitet?".
Jag (nervös): Spelar lite instrument, fotar och bloggar.
Jonathan (bestämt): Spelar WOW och slåss !!
och sedan Joel den stjärnan svarar kort och gott: Jag gillar att gymma.

Förlåt Joel men du var så jääävla rolig! Ditt uttryck, allt. Fyfan vad kul det var! Fast hela skoldagen var faktiskt på topp. Bestod bla av Jontes dumheter och slagsmål om bänkar! hehe


Fick föresten en anonym komentar på förra inlägget. Den gjorde mig...förvånad? Ska man vara glad eller lessen? Men lev du ditt liv istället och komentera med ditt namn! Men nuni ska jag försöka plugga lite. Jag har MASSOR att göra! Men imorgon är det fredag, guuuud vad jag längtar till helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...du ska inte ta illa upp. du är vacker! ödsla inte tid på honom är allt jag menar

2009-11-12 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0