It's not my cup of tea

Skrivet den: 2009-11-30, Klockan: 00:11:41,
Vilken toppen helg alltså!
Allting har som bara varit roligt och bra hela tiden! Har inte ens haft tid för datorn, oj oj oj. Duktigt matilda.

Har vait nere i toulla men en hel hög av männsikor igår och det var kul som tusan, och sedan idag har jag varit ... "inte på mitt område" som dom sa. Vet inte vart jag ska säga att jag var, men kul som tusan var det och jag var grymmast av alla på att spela kort !!
Det var nog länge sen jag haft en sån här rolig helg måste jag säga!

Idag har jag dessutom varit på skyltsöndag. Vad fick jag med mig hem därifrån då? Jo en ny plattång, lööövley! Synd att jag inte har nå bilder från ihelg. Nå nu ska jag avrunda. Om ni bara visste hur länge det tagit att skriva detta inlägg. Det är inte lätt när man ska svara på sms, vara social på msn, kolla facebook och skriva här samtidigt. Men hurni sov gott nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0