Are you kidding me?

Skrivet den: 2009-11-14, Klockan: 17:42:20,
Jag börjar tro att det är någon som driver med mig snart. I just don't get it... Anonyma komentarer borde inte vara tillåtet!

Vet ni föressten vad jag har gjort idag???!    *trumvirvel*
Städat mitt rum!
Jag hade nästan gett upp tänken på att det skulle bli gjort. Men jag har haft en kass dag och jag var så arg så tog ut min energi på att fixa här inne. Sen råkade lite av energin gå ut på en gardinstång, men det är inget att prata om! haha

Nu tänker jag mig att jag ska försöka få i mig lite mat, även om jag inte är så hungrig, men äta måste man faktiskt. Herregud tur att jag har en familj! På tal om min familj så tror jag att jag ska se och dom vill spela buzz med mig snart. Det är faktiskt riktigt kul även om jag förlorar varje gång. Men så är livet i en översmart familj.

Ikväll ska jag mest troligt bara ta det lugnt. Jag behöver det, samtidigt som det är det sista jag behöver. Men har faktiskt inte riktigt humöret eller energin till att göra nått annat. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0