Träna är bäst !

Skrivet den: 2009-11-11, Klockan: 17:55:28,
Idag HAR varit en bra dag.
Tog lite extra sovmorgon eftersom jag verkligen inte orkade upp kl. 8 för att gå på datakunskap och sen ha hål, så började först 10.30 med idrott!
It was vääry najs, men min lösnagel lossnade. Men turligt nog hittade jag den och limmade just fast den igen.

Sen vid 2 när vi slutade knallade jag upp till gymmet och körde ett hårt benpass! Det var verkligen toppen! Träna är bäst!

Ikväll blir det bio, en eller två, får se vad jag känner för sen. Sedan MÅSTE JAG PLUGGA. Ska göra samhällsuppgiften imorn iallafall, känner mig lite stolt. (okej hur många veckor efter är jag inte? men whatever det känns som jag upnått nånting ändå!). Nu får ni 2 bilder jag just fotade (lovade ju visa mitt hår!! + naglarna då). Sen om en halvtimme ska jag börja knata bort mot folkan och kolla bio - gratis. Det ni! ..håll tummarna för att den är bra !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

oj, nu tusan blev det mycket. har inte kunnat kolla kommentarer på jättelänge men. tack så mycket : )

2009-11-11 @ 19:01:01
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Ida.

Fint :D

2009-11-11 @ 19:55:32
Postat av: Michaela - Foto & Webbdesign

svar;



hej igen!

jotack det är bara bra med mig, lite smått seg och trött på snön som har kommit här hemma bara :)

vad händer hos dig? har det kommit någon snö? :) kram!

2009-11-12 @ 15:41:02
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är sjukt snygg och fin! Vill bara att du ska veta det. Vi är andra killar här ute, bättre killar. Lev ditt eget liv istället ffs

2009-11-12 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0