Idag

Skrivet den: 2009-11-10, Klockan: 20:29:17,
Idag kändes som en bra dag, och jag hade så mycket planer för vad jag skulle göra. Allt sket sig förutom samhälls som jag faktiskt börjat med nu! Hejja mig!
Skulle på bio, skulle packa upp och plugga en massa mer. Men tror ni inte jag glömde böckerna i skolan?! Jo självklart. Sen försvann plötsligt min ork till att ens ta mig ut ur huset. Suuuck.

Jag är så förvirrad nu för tiden. Har liksom ingen koll. Vilken dag är det, vad har vi för läxor, vad är klockan? Ingenting vet jag. Meeeen jag vet iallafall att jag har väldans fina vänner! Så mångar som stöttar verkligen. Varje minsta lilla grej värmer :)
Fick 2 fina saker idag också, haha! En fin saga av Anna och ett kamera stativ av Ekman ;p



Alltså känns som om jag aldrig har nått att skriva om nåmer.. Eller jo en grej till idag!! Hör nu, jag har bestämmt mig för att herregud nu måste jag ta mig ett riktigt ryck med mitt rum!
SKA storstäda, köpa mig en fin svart soffa, hänga upp allt i min "hall" och kolla på mina föräldrar med hundögon och försöka visa exaaaaakt hur mycket jag behöver en TV, just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0