tell me

Skrivet den: 2009-11-12, Klockan: 23:45:04,
Spanskan är klar, hunden är promenerad med, sminket är borta och nu är det bara sängen som väntar! Ska spela mig till sömns med min nya date, telefonen, och sedan ligga och trycka mot elementet för att få värme (gud vad jag fryser nu för tiden). Har upptäckt att det är det bästa sättet.

Pratade med mamma om julen idag. Vet ni? Jag ser inte fram emot julen alls längre. Jobbigt men sant. Hur kan man inte se fram emot julen undrar jag. Klappar, mys, ledighet... Men ingenting av det lockar längre.  Men vet ni vad jag tror? Om en månad lär jag väl hålla på att längta ihjäl mig, även om det inte alls känns troligt nu...jag önskar att jag hade haft ett problem som lite godis hade kunnat lösa!

Frågan är vad jag gör här vid datorn ännu, och svaret är jag vet inte. Så godnatt nu! :)


"tell me if love so nice
tell me why it hurt so bad
if love, love, so nice,
tell me, tell me why I'm sad"

Kommentarer
Postat av: Ida.

Hehe, då skulle du ha varit på våran lektion när jag höll tal om varför man skulle handla julklappar xp hehe. Då hade du säkert längtat till julen blinkblink. ;P

2009-11-13 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0