Den döda vinkeln

Skrivet den: 2009-11-09, Klockan: 16:03:14,
Hejhå.. Kemin idag gick faaaail som tusan. Jag och joel trodde vi kunde slå våra kloka hjärnor ihop och vara bäst. Det funkade INTE. Men det var ändå lätt den bästa lektionen idag.
Sen när jag kom hem från skolan tog jag posten från brevlådan. Det första jag ser är kortet jag skickde från USA. Ouch. Sved litegrann.
Well well, jag hade iallafall en grymt bra tid där och NÄSTA HELG ska vi fixa med bilderna så då kommer dom faktiskt upp här och på facebook också!

Idag är iallafall mina planer att packa upp, plugga och träna. Tveksamt om allt det kommer bli avklarat, men bäst att vara positiv om saken ändå!
Föressten, den tid jag sov inatt hade jag en jätte udda dröm. Mina drömmar brukar vara långa, osammanhängande och bara helt crazy. Vet ni vad jag drömde inatt? Att jag hade börjat träna på Gymmet gymmet. Det och inget annat. It was strange om ni frågar mig!


Kommentarer
Postat av: sofia

fast det är skit svårt att fatta ngt. men jag gjorde lite små saker på min blogg som den såg ut sist via den bloggen..

men jag e kass ändå.



men kan du designa?? :O



för isf kanske du kan hjälpa mig att göra en header som passar bra?

2009-11-09 @ 18:15:09
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0