Counting all the assholes in the room

Skrivet den: 2009-11-22, Klockan: 02:07:00,
Sitter i min säng och känner hur john blund är påväg. Jag är trö-ö-ö-tt!

Imorse vaknade (?) jag kl halv 6 för att skicka iväg ett sms, men jag hann somna innan jag hann skicka det! Surt! Sedan vaknade jag kring halv 12 av att det ringde. Det var hemskt !!! Men klev minsann up då ändå.
Startade dagen med att vandra iväg till sportis och kolla basket med min söta Sofie. Sedan diskade jag, pluggade (typ 10 min MEN ÄNDÅ), och hjälpte lite med maten. Har kännt mig ovanligt aktiv hemma idag faktiskt!

Sedan for jag, carola och lisa ner till tuolla och umgiks med en robin och en joel. Det var riktigt kulsigt! ;)

Nu blir det godnatt, för ska orka upp till födelsedags fika imorgon! Sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0