Black or white

Skrivet den: 2009-11-04, Klockan: 21:39:37,
Vad jag borde göra är att plugga (kom på nu när jag kom hem att jag glömt bort mina läxor helt borta i staterna, det är ju typiskt...får ta det me de lärarna imorn), packa upp (faaaan vad jobbigt) och sova (har väl sovit (sittandes) ungefär 2-3 h de senaste 34 och imorgon är det skola).

MEN vad som kommer att hända är att jag vänta på att min mamma kan hjälpa mig med en liten sak! (:D) och seeeeen nångång får jag nog krypa ner i min efterlängtade säng. Jag har nog faktiskt ingenting att klaga på faktiskt.


Nåveeeel, hade tänkt skriva lite om usa, men nu kom mamma hem så hinner inte det. Sikket onödigt inlägg det blev. Sov gott sen, för det ska jag ! puss♥

Kommentarer
Postat av: sofia

ja precis. jag känner mig typ alldeles för ego o de känns som att jag kräver allt jag säger bara för att de e julklappar. asså det lät fel men fattar du vad jag menar?

2009-11-04 @ 21:48:44
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: klara

ahh vad harligt!! :D Jag bor i norra alabama, ca 6 timmar fran florida ! :)

2009-11-04 @ 22:57:38
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0