Biokväll !

Skrivet den: 2009-11-20, Klockan: 16:33:06,
Grymt skön dag idag. Klev upp halv 8 och knatade sen iväg till badhuset för min enda lektion. Bad lektionen bestod av livräddning..även om det känndes som att vi försökte dränka varandra mestadels. Men jag skyller på Anna.

Sedan tog vi det riktigt lugnt, bastade osv innan vi vandrade vidare till Safari och tog oss en riktigt god frukost/lunch/fika med Caroline. Sedan blev det ungefär -hem, packa om väskan och gymmet med Sanne och Jocke. Fast det var tyvärr en riktigt dålig gym-dag idag, men kul hade jag iallafall! haha


Planerna för resten av kvällen är bio med Carola, Jocke och Robin. Kul! Ser fram emot att se 2012, även om folk säger att den är föööör lång. Men jag ska ladda med godis! Puss på det!

Kommentarer
Postat av: Michaela :)

Ha det bäst ikväll :) Hoppas filmmen är bra, du får höra av dig sen :)

♥

2009-11-20 @ 22:08:52
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0