ARLANDA

Skrivet den: 2009-11-04, Klockan: 09:56:38,

Yepp nu är vi tillbaka i Sverige. (!!!)
Känns skönt att snart få komma hem, men samtidigt saknar jag USA. Det värsta måste vara tidsomställningen ... kommer kännas tungt snart kan jag ju säga + att vi har resan till Kiruna kvar. Blä.

Men wow vilket väder vi har haft! Wow på allt! Ni ska bara veta hur mycket mysigare det är att resa med sin pojkvän istället för sin skrikiga familj. ♥  hehe.

Ihelg ska vi fixa ihop typ nått bildspel och visa mina föräldrar och så, så lägger nog ut någon blid här också då ska ni se :D  Känner att det är lite synd att jag inte fotade mer, men detär faktiskt lite jobbigt att släpa systemkameran överallt. Rädd att tappa bort den blir jag också. Men snor bilder av axel också så det blir nog bra!

Föressten, jag gillar arlandas datorer. Eller dom gillar nog mig (?) Betalade nada och fick 2,5 timmars internet tid. Axel betalade 30 och fick 1,5. Life's goooood ibland. hehe.

En och en halv timme tills vi åker. Segt. Orkar inte nöta data mer nu, puuussheeej!


Kommentarer
Postat av: sofia

KOM TILLBAKA TILL STHLM FÖR FAAAN!!

2009-11-08 @ 14:15:02
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0