03:35

Skrivet den: 2009-11-15, Klockan: 03:35:08,
Idag blev en toppendag även om den började lite.. illa.
Först fixade jag och axel bilder till blidspelet vi ska visa till mina föräldrar. När han sedan gick tänkte jag att jag skulle bara sega resten av kvällen, men så blev det minsann inte!

Så kvällen spenderades istället med två pojkar vid namn Raaabin och Jocke. It was väry najs! Känner att jag kanske borde börja tänka på sängen nu snart, men är inte riktigt trött än (somnade halv 6 igår så inte så konstigt kanske). Men annars kommer mitt dygn vara helt omvänt snart!

Dessutom fyller min faaaar år imorn, så kan ju vara kul om jag orkar vara uppe då.
Tar gonatt från bloggen nu iallafall! Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du kär?

2009-11-15 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0