YR.NO ?

Skrivet den: 2009-05-16, Klockan: 15:00:43,
Hejsan !
Sitter här och försöker förstå mig på vädret imorgon på yr.no. Enligt vad jag kan förstå kommer det blir lika underbart väder imorgon också, tjoho ! Lycka är ordet!

Just nu ligger jag här på gården och bara steker, i bikini. Enligt planerna. Fast inte mycket blev enligt mina planer idag. I en timme tjatade min bror på att jag skulle följa honom ut på en spring tur.
Jag tvärvägrade, eftersom jag var trött och hade blåsor på hälarna, men det slutade ändå med att jag följde med. Mycket till springtur blev det nog inte, men vi var ute ett bra tag, och det hela var ett riktigt äventyr måste jag säga.

Nu ser jag att min mor är uppe på studsmattan, dags att gå och göra henne sällskap, mohaha!

ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0