Vad.... ?

Skrivet den: 2009-05-27, Klockan: 20:15:43,
- är det som låter som små klockor ...?
- är färgglatt...?
- och gör mig galen...?


Jo, det råkar vara detta sjukt jobbiga spel, vid namn "Chain Rxn", från facebook. Jag grundligt hatar att jag började spela det, för det är det enda jag gör, när jag egentligen måste plugga.
(Som sagt, min grymma förmåga att tvinga mig själv till att plugga och göra vettiga saker visar sig igen. Eller alltså, den förmågan som inte verkar finnas längre ?!)



dööööööd åt spelet.!


Det värsta är att spelet suger...
Klicka...väääänta...vääänta väänta...
Klicka igen... vääääääänta, vänta vänta väääänta.
Klicka....

Ja, ni förstår ?
Vilket jävla skit spel ! :-(


Well well, nu ska jag äta min kanelbulle ! hejpa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0