Söndagsparty !

Skrivet den: 2009-05-24, Klockan: 20:55:41,
Strax börjar söndagsparty, vilket betyder ännu mera tv tittande.
Shit, det börjas kännas lite skumt.

Blir nog ingen övningskörning i kväll. Känner en lättnad på något sätt, även om det säkert kommer bli kul att börja övningsköra. Jag + min bror + min far är någonting som oftast slutar kul, på ett eller annat sätt.

Jag fick nyss en idé, en fin snilleblixt! Tror jag ska stiga upp tidigt imorgon, och ta mig ut på en springtur innan skolan. Jag ska förstås inte hoppas på för mycket, för brukar inte ofta lyckas med sådana hära planer, men jag måste verkligen börja ta tag i min konditions träning. Måste.

Kanske blir det då en toppen start på dagen? Kanske kan man överleva spanskan på ett levande sätt?
Vi får se.


Söta Edvin, kusin

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej, lycka till! :)

Tack :D

2009-05-25 @ 06:38:22
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0