Gårdagens inköp

Skrivet den: 2009-05-29, Klockan: 14:11:12,
Skulle egentligen gå ner på stan idag, men vetni? Jag har totalt glömt bort varför!
Hjärnsläpp är väl ordet.

Var ner igår på stan och gjorde mig några bra köp faktiskt.


Pryl 1: en night care ansikts kräm
Pryl 2: ett läppstift som man fick  gratis  när jag köpte pryl 3. (mitt första läppstift någonsin faktiskt, om man inte räknar sånt där rött man hade som liten när man var påskkärring osv)
Pryl 3: eyebrow shaping wax, som en liten mascara fast för ögonbrynen. Den ger både färg och formar (y)

Så köpte jag ett par vita ballerina skor med ett band över, att ha på grundenten, men dom blir det ingen bild på.


Hur som helst var planerna att gå tillbaka ner på stan idag och köpa resen av vad jag hade planerat. Men det får bli en annan gång helt enkelt, när jag har minnet på min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0