Nej. Jag har inget liv när jag är i stugan.

Skrivet den: 2009-05-21, Klockan: 23:12:59,
Okej: jo, jag har grymt tråkigt, och jo, mina inlägg som blir skrivna ifrån stugan kommer antagligen vara väldigt långa och väldigt tråkiga.
Men har helt enkelt ingenting vettigare för mig.


Jag känner att jag vill hem just nu, nu på en gång! Men nej, vi ska stanna här i 2 hela nätter!
Döden.
De resterande dagarna kommer bestå av en massa fotande och film kollande (tog ju med mig one tree hill boxen, tjoho!). Om det nu blir som jag vill, vilket jag tvivlar på. Jag skulle tro att mina kära päron hittar på någon idé som kommer få stugvistelsen att suga ännu mer. Men jag ska försöka hålla hoppet uppe!
Det kan ju hända att jag får hjälpa att bygga i rummet imorn, och eftersom det ska bli mitt så skulle det inte kännas allt för jobbigt när jag tänker efter.


(tänk er sen en fototapet på en skog på väggen som syns på andra bilden, resten av väggarna bruna (?) en stor matta på golvet, en stor säng osv. Det är åt det hållet mina tankar går kring rummet just nu)



Nu orkar jag allvarligt talat inte skriva mer. Ska leta upp rätt dvd av OTH, sen ska jag bara ligga här och kika den halva natten. Jag känner redan nu hur härligt det kommer bli att bli väckt imorgon! NOT!
Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0