Farmor, farmor

Skrivet den: 2009-05-25, Klockan: 20:26:47,
Nyss har jag varit hos farmor och farfar. Skulle egentligen dit för att äta lite snabbt, men blev kvar i nästan 3 timmar. Åt himla god mat + massa hallon, och sen pratade jag och Eivor (farmor alltså, vet inte, men har alltid känts mer naturligt att kalla henne vid hennes riktiga namn) väldigt länge.
Blev ett riktigt långt och djupt samtal faktiskt, ganska skönt att få reflektera över vissa saker ibland, och faktiskt ha någon vuxen att prata med om just sånt.

Just med min farmor är det så lätt att prata om allting. Har inte den blekaste om varför det är så. Hon och min faster är nog de i släkten jag har lättast att prata med, föräldrar inräknat.
(Fast kan ju då också tillägga att hon är en av de som jag verkligen kan bråka med också)

Men nu ska jag avrunda, innan det blir ett allt för långt inlägg. Ska skriva en liten lapp till svenskan imorn hade jag tänkt.
Take care ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0