Trött !

Skrivet den: 2009-05-09, Klockan: 01:22:16,
Nu är jag rikigt trött.
Imorgon kommer det ta emot att stiga upp, eftersom att det kommer bli att stiga upp kl 7. Herregudarnars. 7.
Men det är för att jag ska med Sanne till Gällivare, och så illa kan det ju inte bli, nä, tror nog det blir riktigt bra. (om man bara komemr kunna sova på bussen!)

Mesta delen av idag har spenderats på TT med en massa trevligt folk, roliga händelser och bra musik.

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet innan jag somnar framför datorn. Vilken plåga säger jag bara.
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, inte så konstigt att du har haft det då! ;) KLAGA INTE!!!

2009-05-09 @ 14:52:14
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0