Mallorca !

Skrivet den: 2009-05-27, Klockan: 15:45:08,
Kallt är vad det är ! Sitter här och kurar ihop mig i en filt just nu, och dricker te.
Sitter också och kikar på gamla bilder också, ifrån 7an. Tyvärr ska jag inte dela med mig av allt det roliga, (tror inte att jag vågar ! haha) . Men det är ju kul för mig iallafall !

Fick veta på idrotten idag att vi har coopers test på fredag. Men tjoho. Funderar på att gå och testa springa i 12 minuter nere på matto idag, för att se hur orken ligger till. Men allvarligt så vet jag inte varför jag skulle behöva göra det. Höga krav på sig själv möjligtvis? As usual..


Det regnat ute, och det är i såna här sutnder jag börjat längta enormt mycket tills när vi ska åka till Mallorca.
(visst, jag längtar ju till sommaren, men det känns ändå så...långt bort på nått sätt, Kirunaväder, ni vet. I mallis kan man ju vara säker på att det blir vartm iallafall, right? :D )
Så jag tänkte ta och lägga upp en bild på hotellet:



Nu ska jag kila, puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0