Upptäcksfärd

Skrivet den: 2009-05-22, Klockan: 22:53:36,
Jag har inte bara haft tråkigt idag faktiskt.

Jag och syster har varit på upptäcksfärd. Vi har varit runt i byn, vi har kastat sten och sprättat vatten, rullat i gräs, och så har vi varit på upptäcksfärd i ladan. 
Ladan var verkligen grymt läskigt, inte det att vi är lättskrämda, det var läskigt !

Tyvärr blev inte bilderna så bra, de blev extremt skakiga eftersom jag inte använde blixt (ville ju inte förstöra stämningen, var så mörkt där inne, haha + att blixt oftast blir fult)



jag kan inte låta bli att undra vad det är som gör datan så seg här i stugan. Full mottagning är det, men ändå tar det evigheter (och det är inte en överdrift) för att ladda upp en bild. och jag laddade nu upp 4 st. Tror ni det gick fort ?
Därför orkar jag inte göra detta inlägg till ett sånt inlägg jag hade tänkt mig (=massa bilder från idag). Nej, den idén sket sig just. Det stannar på 4 onödiga och nästintill likadana bilder.
Tyvärr

Så nu känner jag för att sova istället. Usch jag är less på att sova själv, men sånt är livet ibland. Nu började jag just längta ännu mer hem. Så skönt att jag åker imorn! Godnatt på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0