Om Tiden Vill Ifatt

Skrivet den: 2009-05-12, Klockan: 23:35:44,
Ja hej, igen.
Nu är jag tillbaka hemma, sitter och pratar med Emma fast ändå inte. Lyssnar på Lasse gör jag också - "om tiden vill ifatt", spelas just nu. Så grymt bra den är ! Jag vet förresten inte hur det kommer sig att jag nu plötsligt börjat lyssna en massa på sån, svensk musik. Lasse Lindh, Lars Winnerbäck, Kent och liknande. Orkar inte filosofera mer på det nu, bra är det iallafall !

Hur som helst. Imorgon kommer jag väl, vad det känns som nu, faila på kemi provet. Lycka till att jag ska jobba själv. Seriöst. Det kommer inte gå. Dessutom kommer Axel antagligen inte till skolan imorgon heller. Usch och fy vad tomt det kommer kännas. Dessutom kommer jag då inte komma få dansa med honom, eftersom vi har dans imorgon (hela kiruna verkar ha det just nu?). Usch igen. Men dansen ser jag ändå fram emot.!

Nu har klockan börjat ticka iväg. Det börjar nog minsann bli dags att krypa till sängs.
pussnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jävla skitKiruna. Alltid när man tar dunjackan blir det varmt som satan och när det är varmt på morronen och tar sommarjackan så börjar det snöa. Gud gillar inte mig!!

2009-05-13 @ 10:32:52
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, vi har också dans, uuuusssscccchhhh! Jag är så mega dålig på det xD

2009-05-13 @ 17:46:00
URL: http://babylucifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0